Innan vi på Storholmen Förvaltning byggde vår nya kundportal ”DWOQ Direct” så talade vi med 2.700 bostadsrättsföreningar över hela landet. Ett tydligt besked vi fick när vi talade med olika styrelser var att dom ville ha en modern, enkel och överskådlig portal på webben där alla ärenden kan följas i realtid. Därför har vi på Storholmen Förvaltning byggt en modern kundportal med ett ärendehanteringssystem där alla tillhörande dokument är inscannade och det är lätt överskådligt att göra ärendeuppföljning samt hämta information till möten och stämmor.

Kundportalen fångar alla ärenden oavsett hur de kommer in till oss. SMS, brev, mail eller telefonsamtal – alla ärenden loggas i samma system. Här når styrelsens medlemmar information om fastighetsskötseln, tekniska ärenden, driftärenden, administrativa och ekonomiska ärenden samt rapporter, kölistor, betalningsinformation med mera. Allt detta uppdateras löpande i portalen och styrelsen kan följa alla ärendena i realtid. Givetvis innehåller portalen också möjlighet till e-faktura och autogiro för alla boende och hyresgäster samt föreningen.

Vi arbetar alltid nära våra kunder, sätter dialogen i centrum och lyssnar aktivt på den feedback som kunderna har. Genom detta nära samarbete mellan oss på Storholmen Förvaltning, våra kunder och partners så har vi lyckats med att utveckla ett bra IT-stöd som underlättar, effektiviserar och sparar tid både åt brf-styrelsen, alla brf-medlemmar och oss som förvaltare.

Du kan också kontakta ”DWOQ Direct” via vårt kontaktnummer 08-520 252 00, hit kan bostadsrättsföreningens styrelse och alla boende ringa mellan 07-21 på vardagar och få svar inom 40 sekunder på frågor och få sina ärenden kanaliserade till rätt person.

Utvecklingen av DWOQ Direct har skett tillsammans med våra kunder och det är vi mycket stolta för men det viktigaste för oss på Storholmen Förvaltning är ändå den personliga kontakten och mötet mellan människor.

Som kund till Storholmen Förvaltning kommer ni att ha tillgång till en av de mest avancerade och kundvänliga portaler som finns. Så är ni nöjda med er brf-förvaltares servicenivå, kundportal och återkoppling eller finns det mer att önska?

Låt oss träffas över en kopp kaffe så kommer ni att få fler bra tips på hur er förening kan få både en bättre kundportal, högre servicenivå samt en effektivare och billigare förvaltning på samma gång.

Vi på Storholmen Förvaltning arbetar i första hand med människor, i andra hand med hus.

>> Läs mer om vad en brf-föreningen ska kräva av sin nya förvaltare och handfasta tips inför en ny upphandling

Vill du veta mer? Kontakta oss idag!

Kontakta oss