Under 2020 tjänade Storholmens kunder återigen pengar som ingen annan förvaltares kunder gör. Inte mindre än 4,8 miljoner kronor.
Den summan motsvarar vad en genomsnittlig förvaltare av Storholmens storlek debiterar i påslag på leverantörsfakturor, får i årsbonus från leverantörer och tar ut i avgifter/räntenetto på föreningarnas egna pengar på förvaltarens klientmedelskonto. Dessutom tar den genomsnittlige förvaltaren ut reseersättning för besök i föreningen.

Storholmen gör inga påslag, tar inte emot årsbonusar från leverantörer, debiterar inte reseersättning och låter föreningarna ha sina egna pengar på sina egna konton. Och det blir alltså stora belopp som Storholmens kunder sparar. Under 2020 hela 4,8 miljoner kronor.

Sedan 2013 när vi började resan mot nya Storholmen har våra kunder tjänat totalt 20 miljoner kronor på vår moderna förvaltning utan dolda kostnader. Under 2021 räknar vi med att våra kunder kommer att tjäna ytterligare 5-6 miljoner.

Vi stolta över vad vi åstadkommit för våra kunder – men definitivt inte nöjda. Räkna därför med mer branschunika och kundvärdeshöjande åtgärder från Storholmen.

På återhörande inom kort,

Elisabeth Dansk, försäljningsansvarig, Storholmen Förvaltning 070-798 83 88
elisabeth.dansk@storholmen.se